Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Thursday, March 6, 2014

MAJLIS MUAFAKAT IBU BAPA DAN PENGURUSAN SMA AL-HASANAH 2014

Pihak sekolah mengalu-alukan kedatangan semua ibu bapa dan penjaga ke Majlis Muafakat Ibu Bapa dengan Pihak sekolah yang akan dilaksanakan pada 8 Mac 2014, Hari Sabtu bermula jam 8.00 pagi.

Di majlis yang akan dirasmikan oleh YDP PIBG tersebut, pihak sekolah akan membentangkan perancangan program peningkatan prestasi sekolah sama ada dari aspek akademik, sahsiah, disiplin, kerohanian maupun kokurikulum.

Pihak sekolah mengharapkan kehadiran semua ibu bapa bagi menunjukkan solidariti ibu bapa dengan pihak sekolah berhubung pembangunan dan kecemerlangan anak masing-masing. Kehadiran ibu bapa juga akan menjadi penyuntik semangat kepada semua pelajar terutama dalam menghadapi peperiksaan utama sekolah iaitu PPMR bagi pelajar Tingkatan 3, SMA bagi Tingkatan 4 dan SPM bagi pelajar Tingkatan 5.

Majlis tersebut juga cukup bermakna kepada semua pelajar yang akan menghadapi peperiksaan utama sekolah yang akan melafazkan ikrar kecemerlangan di hadapan ibu bapa masing-masing di akhir majlis itu nanti. 

Pihak sekolah turut menganugerahkan markah merit kepada pelajar dengan kehadiran ibu bapa masing-masing ke Majlis Muafakat Ibu Bapa ini.

Sebarang pertanyaan berhubung kehadiran ibu bapa bolehlah terus berhubung dengan pihak sekolah di talian 09-4458088.

Agenda Majlis Muafakat IBu Bapa-Sekolah

8.00 - Pendaftaran
8.30 - Majlis muafakat bermula
          Ucapan perasmian oleh YDP PIBG SMA al-Hasanah
          Pembentangan Program Kecemerlangan Sekolah oleh Pengetua SMA al-Hasanah
          Majlis Lafaz Ikrar Kecemerlangan Pelajar PPMR, SMA dan SPM
          Interaksi Akademik PPMR, SMA dan SPM Sekolah bersama Ibu bapa/Penjaga
          Jamuan Ringan
11.00-Bersurai.

MUAFAKAT MEMBAWA BERKAT