Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Thursday, February 6, 2014

PENGARAH JABATAN HAL EHWAL PEMBANGUNAN ISLAM FELDA MELAWAT SMA AL-HASANAH

Y.Bhg Tuan Haji Hasanuddin Mohd Yunus, Pengarah Jabatan Hal Ehwal Pembangunan Islam FELDA dengan berbesar hati telah melapangkan masa beliau melawat Sekolah Menengah Agama al-Hasanah, Felda Keratong 1, Bandar Tun Razak pada 30 Januari 2014 yang lalu.

Lawatan tersebut adalah sempena kunjungan beliau ke Felda Keratong 1 dan seterusnya menyampaikan ceramah Maulidur Rasul di majlis Sambutan Maulidur Rasul Masjid Felda Keratong 1. Dalam kunjungan singkat beliau ke sekolah, beliau dibawa melawat persekitaran sekolah dan diberi penerangan berkenaan rancangan pembangunan sekolah pada masa-masa akan datang. 

Pertemuan tersebut memberikan makna yang amat besar kepada pihak sekolah dan berharap bantuan berterusan dapat disalurkan oleh pihak FELDA kepada pihak sekolah pada masaakan datang. 

Pihak sekolah difahamkan bahawa FELDA memang telah mempunyai perancangan dan cadangan bagi pembangunan sekolah-sekolah agama yang bernaung di bawahnya di seluruh negara dan berharap SMA al-Hasanah mendapat manfaat daripada perancangan dan cadangan berkenaan.

Pihak sekolah merakamkan setinggi-tinggi ucapan terima kasih atas kunjungan hormat berkenaan.