Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks

Thursday, February 6, 2014

MESYUARAT PENUBUHAN JAWATANKUASA TASK FORCE PROJEK 1MURID 1SAWIT SMA AL-HASANAH TAHUN 2014

Mesyuarat penubuhan Jawatankuasa Task Force Projek 1Murid 1Sawit SMA al-Hasanah tahun 2014 telah dijalankan dengan sempurnanya pada 4 Februari 2014 (Selasa) di Pusat Sumber Sekolah bermula jam  9.30 pagi.

Mesyuarat yang dipengerusikan oleh Pengetua SMA al-Hasanah, Dr. Abd. Jalil Ahmad tersebut telah turut disertai oleh wakil pejabat YB Dato' Haji Wan Kadri Haji Wan Mahusin, ADUN Bukit Ibam, wakil Pejabat Tanah dan Daerah Rompin, wakil Lembaga Pengelola Sekolah SMA al-Hasanah, YDP PIBG SMA al-Hasanah, wakil Teras Dara Konsortium Muadzam Shah, serta Tok Empat Bandar Tun Razak, Rompin di samping pegawai pentadbiran sekolah.

Dalam mesyuarat tersebut, pihak pengurusan sekolah telah membentangkan kertas kerja projek 1Murid 1Sawit termasuk cadangan kos, dan ahli mesyuarat bersetuju dan menerima secara dasar pelaksanaan dan cadangan kertas berkenaan.

Mesyuarat bersetuju supaya pihak sekolah dengan kerjasama Lembaga Pengelola Sekolah mendapatkan status tanah tapak sekolah dan kawasan persekitaran daripada Pejabat Tanah dan Daerah Rompin terlebih dahulu sebelum sebarang usaha memajukan kawasan berkenaan dilaksanakan.

Ahli mesyuarat sebulat suara bersetuju untuk membantu bagi mempastikan projek tersebut dapat dijayakan bagi mengisi dana kecemerlangan akademik sekolah.

Mesyuarat yang dihadiri oleh wakil-wakil egensi dan pihak-pihak yang berautoriti dalam pelaksanaan projek ini adalah suatu yang amat bermakna bagi sekolah dan menjadi batu asas kepada pelaksanaan projek itu nanti.